Sunday, March 27, 2016

[Instiz] An idol that steals gazes with unique items


1. Eye catching pants





2. Eye catching suitcase




3. Eye catching bag 




3-1. Halloween bag




4. Eye catching cushion





[Instiz] An idol that loves eye-catching items

- Dongwoo-ya ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I want that cushion ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute

- I want to buy that cushion ㅠ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Where does he buy them ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- The dog's face is kinda scary ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He carries around interesting things

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Burst out laughing from the pants ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- I was laughing so hard that my nose cleared up...thank you ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Am I the only one that wants that suitcase....

No comments:

Post a Comment