Wednesday, December 16, 2015

[Instiz] Male idols that remind you of your first love


EXO's D.O.

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈


학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈


학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

GOT7's Jr.

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

학창시절 첫사랑 느낌나는 남자아이돌 2명 有 | 인스티즈

(more pics/gifs in link)

[Instiz] 2 male idols that has the feel of first loves during your school years

- Wow, the last picture looks like Kim Soohyun

- They're both....so full of handsomeness

- Jr. really does look like my first love..

- I really thought of Kyungsoo, and as expected, he's on here ㅠ

- I clicked on the link having Do Kyungsoo and Im Siwan in mind...but where's Siwan-ie ㅠㅠㅠㅠ

- They both make your heart flutter ㅠㅠㅠ

- Jr. is like the male Suzy

- I thought about Chanyeol rather than Kyungsoo...and BTS's Jungkook as well

- Hul, I was expecting both of them to be on here because they're both my men

- I agree with Jr. Why did I come here expecting BTS Jungkook

- Agree...Kyungsoo's name even sounds like a first love name

- The reality that those kinds of guys don't exist in real life ㅎㅎㅎㅎ 

- I wish my first love looked like that

No comments:

Post a Comment