Wednesday, December 23, 2015

[Instiz] 'Choi' giants from SM



Secret behind SM idols of 'Choi' = there's a giant in every group

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choikang Changmin


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choi Siwon


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choi Minho


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choi Anyeol 


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choi Sooyoung


SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

SM 아이돌 최씨의 비밀 ㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Choi Jinri


[Instiz] Secret behind SM idols of 'Choi' ㄷㄷㄷㄷ 

- Choi Anyeol ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Choikang Changmin and Choi Anyeol ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- There are too many model visuals in SM

- Jinri is really pretty...

- What the heck is this ㅋㅋㅋㅋㅋ

- I was like let's see how EXO would be included here but ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Choi Anyeol ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋ At first, I was like his name's Choi Chanyeol, huh? It wasn't Park Chanyeol? ㅋㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment