Saturday, October 17, 2015

[Instiz] Kim Yoojung with her own child actor


Choi Yuri, Kim Yoojung's child actor in the movie, 'Secret'

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

And Kim Yoojung's child actress days nine years ago

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈

아역배우였던 김유정에게도 아역이 생김 | 인스티즈



[Instiz] Kim Yoojung who was a child actor has her own child actor now

- How cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Kim Yoojung must feel weird ㅋㅋㅋ 

- Wow, they look alike. They're both pretty. Wow wow wow 

- Yoojung really grew up well

- ㅋㅋㅋㅋ Yoojung kind of looked like a chick? baby duck? when she was little ㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋ Kim Yoojung must feel so fascinated ㅋㅋㅋㅋㅋ

- Wow, they look alike ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ That kid will look so pretty when she's older 

- Oh...I got goosebumps... time really flies

- Yoojung attended our school but transferred... ㅠㅠㅠ She looks so pretty in real life ㅎㅎㅎ 

- Hul, wow. A child actor has her own child actor now ㅜㅜㅜㅜ This must feel so new to her

- She was still cute nine years ago, but for me..ha.....anyways, I'll be looking forward to Secret

No comments:

Post a Comment