Saturday, October 24, 2015

[Instiz] Idols that didn't want to end up in the same group when they were trainees


Big Bang
G-Dragon -> Seungri (because Seungri was a slacker)

연습생 시절에 같은 팀 하기 싫었는데 현재 아주 잘 지내는 아이돌들ㅋㅋㅋㅋ.JPG | 인스티즈

FT Island
Choi Jonghoon -> Lee Hongki (Choi Jonghoon said Lee Hongki looked like a loser)

연습생 시절에 같은 팀 하기 싫었는데 현재 아주 잘 지내는 아이돌들ㅋㅋㅋㅋ.JPG | 인스티즈

SHINee
Key <-> Minho (they fought a lot)

연습생 시절에 같은 팀 하기 싫었는데 현재 아주 잘 지내는 아이돌들ㅋㅋㅋㅋ.JPG | 인스티즈

Infinite
Sunggyu -> Woohyun (because he thought Woohyun acted conceited)

연습생 시절에 같은 팀 하기 싫었는데 현재 아주 잘 지내는 아이돌들ㅋㅋㅋㅋ.JPG | 인스티즈

B1A4
Baro -> Sandeul (didn't want to end up with Sandeul because he was uglyㅋㅋ)

연습생 시절에 같은 팀 하기 싫었는데 현재 아주 잘 지내는 아이돌들ㅋㅋㅋㅋ.JPG | 인스티즈

EXO
Kai -> D.O. (not when they were trainees, but from his first impression!!)



[Instiz] Idols that didn't want to be in the same group when they were trainees, but get along very well currentlyㅋㅋㅋㅋ.JPG

- Because he was ugly ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Wow, interesting. I wouldn't never imagined that for the last one

- Choi Jonghoon ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I'm not gonna be in the same group as that loser ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Thought there would be Bobby and Kim Jinhwan ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- GD and Seungri got close by watching 'Goong' together ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- I knew Sunggyu and Woohyun would be on here

No comments:

Post a Comment