Thursday, October 22, 2015

[Instiz] Fan artists that might get sued


곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

곧 고소당할것 같은 팬아트들ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈



[Instiz] Fan artist(s)? that might get sued soon ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

- But it looks similar to the photos ㅋㅋㅋㅋㅋ

- The watermelonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

- The Red Velvet one's freaking funny too but it's not on here ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- But they're drawn really good ㅋㅋㅋㅋㅋ

- It's even more funny because they look alike ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Reminds me of this fan art of Sarang that was uploaded to her fan cafe but got deleted by the cafe ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


No comments:

Post a Comment